بانك دانلود موبايل

 مجله الکترونی موبایل

طنز

اس ام اس

سرگرمی.....

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 30 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط admin

دوستان این مطلب رو فقط جهت آموزش تو وبلاگ گذاشتم، واسه اونایی که واقعا میشه گفت به این بیمار اعتیاد دارن، شاید روشون تاثیر بزاره. ادامه مطلب....

(فقط اعضا)



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 30 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط admin

استیلی تورو به خدا قسمت میدم برو و دل 60 میلیون ایرانی رو شاد کن




تاریخ: شنبه 30 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط admin

بازی بسیار زیبای تک تیر انداز



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 30 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط admin

آفتاب: حميد استيلي پس از تساوي بدون گل تيمش مقابل نفت تهران با بيان اين مطلب افزود: تيم ما در هر دو نيمه بهتر از تيم نفت بازي کرد و صاحب موقعيت‌هايي بهتر شد متاسفانه فقط نتوانستيم به 3 امتياز دست يابيم.

وي با انتقاد از فضاي حاکم بر ورزشگاه آزادي گفت: متاسفانه از نيمه اول و پس از آنکه يک توپ به تير دروازه ما برخورد کرد شعارهاي هواداران شروع شد و از دقيقه 55 بازهم بدنبال موقعيتي که روي دروازه ما بوجود آمد شرايط ورزشگاه تغيير کرد و عليه بازيکنان و کادر فني شعار دادند.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با تاکيد بر اينکه چنين فضايي در بين هواداران به تيم پرسپوليس ضربه مي‌زند افزود: من خودم هميشه مشکلات را برگردن مي‌گيرم تا به بازيکنان آسيبي نرسد اما متاسفانه هوادران برخورد خوبي با بازيکنان ندارند. اما متاسفانه امروز در ورزشگاه عليه ورزشکاري شعار دادند که براي آنها افتخارآفريني کرده است. امروز عليه غلامرضا رضايي شعار دادند که دو هفته پيش براي تيم ملي در همين ورزشگاه آزادي گل زده و افتخارآفريني کرده بود.

وي خاطرنشان کرد: ما يک تيم هستيم. يک تيم يک نفر نيست همه براي هم بازي مي کنيم و اين درست نيست که در شرايطي دشوار عليه يک بازيکن شعار بدهند و تيم را حمايت نکنند.

استيلي با تاکيد بر اينکه هر تصميمي که باشگاه پرسپوليس بگيرد اطاعت خواهد کرد و تا زماني که باشد با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد افزود: متاسفانه شرايط حاکم بر تيم ما فوتبالي نيست و شرايطي دشوار را تجربه مي‌کنيم ما هواداري مي خواهيم که کنارمان باشد نه هواداري که وقتي توپ به کرنر مي رود تيم حريف را براي گل زدن تشويق کند. ما هواداري نمي‌خواهيم که در دقيقه آخر سر زدن يک توپ شعار بدهد و روحيه بازيکنان را تخريب کند واقعا کار کردن در اين شرايط دشوار است.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان کرد: ما هرکاري مي‌‌کنيم که پرسپوليس روز به روز بهتر شود اما متاسفانه نتايج آن گونه که بايد رقم نمي‌خورد. شما توجه داشته باشيد ما امروز با تيم صدر جدول بازي مي‌کرديم نه با تيم ميانه جدول.

وي سوشا مکاني را ستاره بازي اين تيم مقابل نفت خواند و گفت: قطعاً اگر مکاني نبود ما سه امتياز مسابقه را به دست مي‌آورديم.

استيلي در ادامه يادآور شد: اينکه تماشاگران به جاي حمايت از بازيکنان و تيم پرسپوليس افراد ديگري را تشويق مي‌کنند از اولين بازي ما بوده است. من هميشه گفته‌ام و باز هم مي‌گويم که پرسپوليس متعلق به يک فرد نيست و يک تماشاگر اگر به ورزشگاه مي‌آيد بايد براي پرسپوليس باشد. تماشاگر بايد با پرسپوليس زندگي کند و نه فقط در بردها بلکه در باخت‌ها هم کنار تيم باشد.

وي خود را يک هوادار پرسپوليس خواند و گفت: من هم دوست دارم پرسپوليس درست شود و اگر بدانم با تغييرات در کادر فني تيم، پرسپوليس درست مي‌شود با آغوش باز آن را مي‌پذيرم. من هم پرسپوليس را دوست دارم و اگر به من بگويند برو آن را روي چشم مي‌گذارم و مي‌‌روم. اين را قسم مي خورم که اگر احساس کنم رفتن من به پرسپوليس کمک مي‌کند قطعاً خواهم رفت.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به خبرنگاري که دليل تعويض اميرحسين فشنگچي را در دقايق پاياني جويا شد گفت: ما در دقايق پاياني يک مدافع را کم کرديم و قصد داشتيم با ورود فشنگچي از سانترهاي اين بازيکن براي سرزني مهاجمانمان بهره بگيريم حتي با اين کار صاحب موقعيت‌هايي هم شديم که از آنها استفاده نکرديم.

استيلي با تاکيد بر اينکه بازيکنانش در شرايط فعلي تحت فشار هستند گفت: در دقايق پاياني که هادي نوروزي ومازيار زارع سر يک ضربه کاشته با هم درگير شدند به خاطر فشار زيادي است که تحمل مي‌کنند‌. آنها90 دقيقه تحت فشار بودند و طبيعي بود که هر دو از کوره در بروند. در رختکن با هر دو بازيکن صحبت کرديم و مشکل حل شد.

وي در پاسخ به خبرنگاري که گفت بازيکنان قراردادهاي 350 ميليوني مي‌گيرند و نبايد به اين راحتي از کوره در بروند گفت: اينجا بحث قرارداد نيست. قبول کنيد بازيکنان تحت فشار روحي و رواني هستند و متاثر از اين موضوع شايد رفتارهايي بکنند که به هيچ عنوان درست نيست.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با طرح اين موضوع که ناکامي‌هاي پرسپوليس دلايل زيادي داشته است گفت: دير حاضر شدن بازيکنان ملي پوش در تمرينات پيش از فصل، جو ورزشگاه‌ها، مصدوميت بازيکنان تاثيرگذار و ... دست به دست هم داد تا چنين نتايجي را کسب کنيم.

وي با ابراز تاسف از اينکه در ورزشگاه آزادي به بازيکني که براي فوتبال ملي کشور افتخار کسب کرده است توهين مي‌کنند گفت: ما ترکيب تيم را پيدا کرديم اما به علت مصدوميت و محروميت ناچاريم در ترکيب تيم تغييراتي را بوجود بياوريم.

وي در پاسخ به خبرنگاري که دلايل تعويض نشدن هادي نوروزي را جويا شد گفت: اين نظر ما بود که اين بازيکن را تعويض نکنيم. من فيلم بازي را مي‌بينم اگر در تعويض نکردن نوروزي اشتباه کرده باشم اشتباهم را مي‌پذيرم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به اينکه در کنار زمين آرامش دارد گفت: من به اين خاطر کنار زمين مي‌آيم که بازيکنانم آرامش داشته باشند. قطعا اگر آرامش نداشته باشم روي نيمکت مي‌نشينم شما توجه داشته باشيم تيم ما مشکلاتي دارد که حل آن نيازمند صرف زمان است. متاسفانه فشار روي بازيکنان ما زياد است و در هر بازي که گل نزنيم اين فشار بيشتر مي‌شود.

استيلي با انتقاد دوباره از هواداران پرسپوليس گفت: ما فقط در بازي مقابل صنعت نفت آبادان که کريمي از هواداران خواسته بود تيم را حمايت کنند حمايت هواداران را تا دقيقه 90 به همراه خود داشتيم. هواداران در همه جاي دنيا يار دوازدهم تيم‌ها هستند اما در تيم ما اين طور نيست متاسفانه در ورزشگاه دو تا سه نفر شروع به شعار دادن مي کنند و همان‌ها جو ورزشگاه را به هم مي‌زنند.

استيلي ضمن انتقاد از اين موضوع که از سوي برخي اعضاي هيئت‌مديره موضوع تغيير جابجايي در کادر فني پرسپوليس مطرح شده گفت: اينها مشکلاتي است که هفته قبل با آنها روبه‌رو شديم ما نياز به حمايت دارم. من اين مسائل را ديدم اما اعتراضي نکردم چرا که مي‌خواهم حمايت فقط رو در رو نباشد و پشتيباني فقط ظاهري نباشد. من اعتراضي به اين مسائل ندارم و هر زمان که احساس کنم مديريت باشگاه قصد تغييرات دارد بدون اعتراض مي‌پذيرم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با تاکيد بر اينکه هيچ‌کس در تيم پرسپوليس کم کاري نمي‌کند در پاسخ به اين پرسش که تا چه زماني با اين شرايط به کار خود در پرسپوليس ادامه خواهد داد گفت: امشب بايد فکر کنم در جلسه‌اي که طي روزهاي آينده با آقاي رويانيان خواهم داشت شايد تصميمات ديگر اتخاذ کنم.




تاریخ: شنبه 30 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط admin

طنز پ ن پ ورژن مهر ماه



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 30 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط admin

نرم فزار جدید برای چت


ادامه مطلب...

تاریخ: شنبه 30 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط admin

نسخه جدید بازی رالی crash arena 3بعدی



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 30 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط admin

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده checkers delux



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 30 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط admin



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 29 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط admin
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 396
بازدید کل : 226524
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1